:: حمایت و مشارکت در نمایشگاه بین المللی
شرایط شرکت در نمایشگاه بین المللی
با رشد روزافزون دانش در عرصه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی برای یافتن ارزانترین و مطمئنترین روشها، امروزه بازاریابان و مصرفکنندگان، نمایشگاه را بهترین روش ممکن در این مسیر میانگارند. از این رو دبیرخانه اجرایی کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی به عنوان منظم ترین و بزرگترین گردهمایی این عرصه از مشارکت نهادها و ارگان های عمومی، موسسات پژوهشی و فناوری، شرکت ها و موسسات خصوصی، شرکتهای تولیدی و پیمانکاری و صنایع محترم کشور استقبال نموده و با ارائه خدمات زير از نهادها، سازمانها و شركتهاي خصوصی و دولتی دعوت مينمايد تا با ارائه دستاوردهای خود در قالب نمایشگاه ما را در برگزاري هر چه با شکوه تر این رویداد مهم بین المللی ياري نمایند.
شرح خدمات نمایشگاه:
- اختصاص فضای غرفه با سازۀ نمایشگاهی (اسپیس فریم)
- درج نام و مشخصات شرکت، در کتاب و سایت کنفرانس
- نورپردازی
- اعطای لوح تقدیر ازسوی رئیس کنفرانس به شرکتکنندگان
- صدور یک عدد کارت رایگان حضور در کنفرانس و نمایشگاه
- اختصاص سه عدد کارت دعوت بازدید از نمایشگاه بهازای هر غرفه
- بستۀ کامل کنفرانس (پکیج) برای دو نفر
- غرفهبندی استاندارد برای نمایشگاه
- استقرار واحد اطلاعات و پاسخگویی، در ورودی درِ اصلی کنفرانس و نمایشگاه
توجه:
* جانمایی و انتخاب غرفهها براساس اولویت زمانی ثبتنام وعقد قرارداد صورت میپذیرد.
* اعلام آمادگی برای مشارکت، تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.
*زمان اتمام غرفهچینی یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه خواهد بود.
* زمان برچیدن غرفهها یک روز بعد از نمایشگاه خواهد بود.
گروه های بازدید کننده:
انتظار میرود این گردهمایی به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی تخصصی علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی در سطح بین المللی که با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب مازندران و مرکز علمی تقدیس برگزار می شود بتواند بیش از 4000 نفر شرکت کننده و بازدیدکننده را جذب نماید. علاوه بر آن، متخصصان و دستاندرکاران حوزه های علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران و جهان از دیگر بازدیدکنندگان این گردهمایی خواهند بود که بهدنبال ایجاد همکاریهای ملّی و بین المللی در این حوزهاند. همچنین گروههای کاریِ زیر در این کنفرانس و نمایشگاه حضور خواهند داشت :
- تمامی وزارتخانهها، ارگانها، سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی صنعت علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی در کشور؛
- نهادهای مالی ازجمله بانکها و مؤسسات اعتباری و شرکتهای بیمه؛
- شرکتهای طراح، سازنده و تأمینکنندۀ تجهیزات؛
- همۀ نهادهای قانونگذاری و سیاستگذاری در بخش صنعت علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی کشور؛
- اساتید، دانشآموختگان، دانشجویان و دانشپژوهان بخش علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی ایران و جهان؛
- نخبگان و خبرگانِ وادی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی؛
- دانشگاهها و پایگاههای پژوهشی و مطالعاتی؛
- شرکتهای ارائهدهندۀ خدمات پشتیبانی و نگهداری، ایمنی و استانداردسازی؛
- تمامی شرکتها، نهادها، انجمنهای صنفی، سازمانها و مؤسسات داخلی و بین المللیِ فعال در حوزههای علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی؛
- کارفرمایان و مناقصهکاران؛
- شهرداری ها و شرکت های دخیل در توسعه شهری
- تجار و توزیعکنندگان؛
- تولیدکنندگان مصالح و ماشینآلات؛
- دستاندرکاران بخش ساخت و تولید در سطح بین المللی؛
- سازمانها و بخش خدمات؛
- قطبها و انجمنهای علمی کشور و جهان.
فرصتهای موجود برای شرکتکنندگان:
نمایشگاه تخصصی دومین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی به عنوان بزرگترین، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی در سطح بین المللی که با همکاری موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس برگزار میشود فرصت ویژهای است تا شرکتکنندگان بتوانند:
۱. آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان داخلی و خارجی قرار دهند؛
۲. از امکان تعامل و همکاری رودررو با استادان، صاحبنظران، مدیران، دانشپژوهان و سایر دستاندرکاران و ذینفعان علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی برخوردار شوند؛
۳. بهعنوان عضوی از شبکۀ وسیع خانوادۀ صنعت در کشور، با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند؛
۴. از تجارب و دستاوردهای سایر سازمانها و اساتید بین المللی بهرهمند شوند؛
۵. به جذب مشتریان و رابطان ایرانی و خارجی و ایجاد ارتباط با آنها بپردازند؛
۶. به افزایش و تقویت روحیۀ کارکنان و مشتریان و جامعه فنی کمک کنند؛
۷. به تبادل اطلاعات و دستاوردها و تحقیقات کاربردی، در زمینههای فنی و تولیدی و تجاری، بپردازند؛
۸. اطلاعات جامعی از محصولات مشابهِ تولیدشده گرد آورند و رقیبان را بشناسند و در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند؛
۹. فرایند سنجش بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از فرصتهای توسعۀ بازار را تسریع بخشند؛
۱۰. با ایجاد فرصت برای مشتریان برای ارائۀ مسائل خود و دریافت راهحل، موفق به شناسایی بهتر گرایش مشتریان و بهکارگیری آن در خدمات آیندهشان شوند؛
۱۱. به نمایش یا بازدید از تجهیزات غیرقابلحمل در بخشهای مختلفِ این صنعت بپردازند؛
۱۲. برای کاهش هزینههای بازاریابی و تبلیغات داخلی و خارجی و افزایش منافع آن اقدام کنند؛
۱۳. به فراهمسازی زمینه برای مذاکره، بهصورت عملی، با خریداران بالقوه بپردازند؛
۱۴. فرصتی برای ارائۀ خدمات و محصولات خود در سطح بین المللی داشته باشند؛
۱۵. از آخرین پیشرفتهای ارائهشده در صنعت در سراسر کشور و جهان آگاه شوند؛
۱۶. با صدها نماینده و کارفرما و سازمان در زمانی کوتاه آشنا شوند؛
۱۷. جایگاهی برای تبادل نظرها و ایدههای خود در سطح بین المللی بیابند؛
۱۸. خدمات بازاریابی خود را به مخاطبان مدنظر ارائه دهند؛
۱۹. با بهترین صاحبان تخصص و مهارت، تصمیمگیران، پیشتازان بازار و مؤسسههای مرتبط ایران وجهان آشنا شوند؛
۲۰. قراردادهای همکاری با مرتبطان صنعت علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی کشور و جهان امضا کنند؛
۲۱. از امکان ارتباطسازی و ملاقات با واسطههای جدید برخوردار شوند؛
۲۲. از نیازها و انتظارهای مصرفکنندگان بازار درک بهتری حاصل آورند؛
۲۳. از فضای موجود، برای توسعۀ هرچه بیشترِ خدمات و افزایش تخصص شرکتکنندگان بهره جویند؛
۲۴. برای آگاهی عموم و با ارائۀ بروشور و کاتالوگهای مرتبط با خدمات و محصولات شرکتکنندگان، فضایی نو بیابند؛
۲۵. برندِ شرکتکنندگان در ذهن کارفرمایان تثبیت شود؛
۲۶. با مهندسانی که بهدنبال راههای بهتر و مطمئنتر برای نیازهای خود هستند، ارتباط مستقیم برقرار کنند؛
۲۷. از فضای موجود برای بهبود بخشیدن استراتژیهای کاریِ شرکتکنندگان داخلی وخارجی، درک بهتری بهدست آورند؛
توجه:
شرایط حمایت و مشارکت در کنفرانس بین المللی علاوه بر نمایشگاه جانبی در منو حمایت و مشارکت در کنفرانس بین المللی درج گردیده است.